Tisdag, halv mulet och varmt

andra dagen på semestern, just nu är jag och Bilbo hemma hos Tove och Elton, dom leker förfullt. Har inte kunnat skriva någonting här för mitt internet har så dålig mottagning i hennes lägenhet. Iaf Johannas lägenhet är 700kr dyrare än min och det är en stor 3a med 2 våningar FUUSK, Bilbo trivs iaf och springer upp och ner för trappan =) Men kan inte låta bli att längta hem lite grann men det pratar vi inte högt om jag som tjatat om att åka iväg. Igår var jag och Johanna och badade och hälsade på farmor och farfar och åt sockerkaka o cola =)
Ikväll åker vi iväg till Linde och spelar äventyrs golf roliigt kommer de bli Bilbo blir med tror jag om han inte får vara hos mamma vi får se.
Ne inte slösa semester  dagar vid datorn fya mej. hade bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0