Super Slöö !

Igår var Bilbo och jag på Grillfest hemma hos Fredrik min chef. Han bodde i ett super snyggt hus på landet typ runt marieberg där. Vi grillade lekte lekar som jag var sämst på, Bilbo sprang runt och snodde potatis som var till en lek, och så fick han såklart mat under bordet av alla.. ^ jaja nångång kan väl inte skada xD
Idag är vi trötta suuper trötta. Kom hem sent på natten full och virrig, Upp och jobba kl 11. Bilbo låg fortfarande och sov.. fusssk. Kom hem strax efter 15 iaf skönt. Råkade lägga mej i sängen efter en lång promenad med Bilbo och vaknade nu vid 20 :p ojoj. Men är lika trött ändå. Huvudet värker satan och kroppen vill inte alls. Ska kolla lite på Tv sen blir det kvällsrunda och sedan soova  så jag orkar jobba imorn 11-15 igen. Men sen ledig onsdag torsdag :D:D tjoohooo, soola och bada ska vi göra.
Hoppas på harge imorn iaf =)
natti nattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0