Farligt.. Blir arg.

Satiin igår en sväng, började bra =) slutade i att ja blev riktigt förbannad.
Ska vi brinna inne och dö eller.. ? När vi kommer hem iaf så är jag super trött och ska gå och lägga mej, men vill hålla mej vaken för att emelie är i köket och håller på med "något?.. Somnar iaf efter en stund, vaknar upp av att det är super varmt halv 7 och det luktar skumt. Då står 2 plattor på som är helt röda ! farliiiigt. Andra och sista gången hon lagar mat i mitt kök för i onsdags var en platta oxå på men ja hann se det innan ja stängde dörren.
hursomhelst Bilbo och jag dör av svett det är bastu inne bastu ute dags att köpa fläkt ? Skulle vara något, Han vill inte äta och inte gå ut och ingenting, skönt med lite regn idag så vi kunde gå en längre sväng.
Men vad ska vi nu hitta på, Emelie ligger fortfarande död i soffan och jag har varit och jobbat redan, Billbo har hoppat på henne några gånger men utan reaktion.
Och ush vad det åskar ! som tur är så är min hund inte det minsta rädd utan står med huvudet på sned och kollar ut genom fönstret ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0