Borta bra men hemma bäst!

Nu sitter vi /äntligen .. på tåget till Örebro får man säga så hihi längtar faktiskt tills vi kommer fram ska bli akönt att kasta ur sakerna ur mina 2 stora tunga väskor som jag ska få bära ifrån station till norr. Sen blir det lite vila sen kommer Jennifer till mej för ikväll är det utgång, nu har ja hållt mej borta hela veckan så nu är det verkligen dags att pallra sej ut och dansa lite. Fick ju lön idag så det är perfekt då det kostar 100 jävla kronor att gå in för dyrt helt enkelt, men men vad gör man inte.
Bilbo ligger och sover här brevid mej på tåget helt slut efter denna vecka med aktiviteter så det vette duga, bad lek med elton och hälsa på massa släktingar :) Var hemma hos Andreas-Moa-Junie idag innan tåget skulle gå, vi åt mat och lekte med leksaker som Bilbo snodde ifrån junie hela tiden super mys, men det blev bara ett snabbt besök vilket var tråkigt hoppas på längre nästa gång. Får se om vi åker uppåt nästa semester igen :)
Skulle precis försöka ta ett kort men min cam på oss när vi sitter här och åker men bilbo har borrat ner huvudet emellan mina väskor så han syns inte så mycket bara hans stubbiga rygg haha, och ja vill inte heller vara med ser ut som 7 svåra år eller nått sånt ugly. Hem och duscha sen systemet :D Awesome kväll kommere bli.
Hörs sen då jag SKA lägga in lite bilder iaf =) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0