Är man med i leken får man leken tåla.

Orkar inte ens skriva av mej all skit jag skulle vilja.. ingen orkar lyssna på mina bekymmer, klagar konstant.
Var tvungen att bege mej ut och springa förut, först och främst för att jag hade dåligt samvete för att ha varit och jobbat och lämnat Bilbo, sen för att slippa tänka. Är för lat för att springa hela 3 km så det blev att gå, när ja gick så fick vi myggbett båda två Bilbo började springa och ja svor över att det var så långt kvar och lika långt att vända tillbaka. Hade sätt fram emot en mystjej kväll med Elin och Jennifer, Elin svarar inte och jennifer är på kalas OCH det är lördag kväll, deprimerande. Bilbo har somnat, jag vill oxå kan inte.. Blääää.. !
Nu ska jag iaf äta nudlar.. det som är kvar av det tappade ju såklart ut massa på bordet när tallriken välte :S aja Ha en myslördag nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0