Varit upptagen.. ?

Ne egentligen inte, men har bara "glömt" att blogga kan man väl säga. Kom nyss hem från jobbet 11-15 bra tid, skön tid. Tog även på mej en till tid, imorn 7:45 - 12, får gå upp extra tidigt vet inte när ja gjorde det sist ;) Sen jobbar jag ons 15-18,30 och förlängde min tid på torsdag så jobbar 11-18 ! uurk haha men har ju lovat mej själv att inte säga nej så vad gör man :P Har iaf skaffat hundvakt till tors eftersom det blev så långt. Jobbar även fredag... ^^ Aja pengar pengar pengar man får tänka så. Jag vet inte hur intresserade ni är av hur jag jobbar haha xD men ni får läsa det ändå =)

Ikväll kommer Jennifer och Elin och leker med mej och Bilbo :)  Kanske lite mys,singstar eller bio ? fast om det blir bio så får ju inte bilbo vara med.. Fast att han varit på bio en gång xD eller ja köpt biljett med mej iaf ^ Ne en dusch kanske? mitt hår är inte lite flötigt ! Fatta hur gott ja kommer lukta när jag stänger på onsda och personalmöte direkt efter och sen ut och äta !! haha fyy.

Nu måste jag leka av bilbo lite innan han river sönder min rygg med sina klor, på tal om det ! måste klippa dom idag, typ nu ! ja nu ska jag göra det så det inte glöms bort som igår.

Föresten ! är det någon som ska vara med på utställningen nästa månad på mässan? funderar på om vi ska vara med. ...   hum nhum hum...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Utställning? Vilken mässa? Vi måste komma igång, hade tänkt någon utställning i månaden så att vi får litet träning...

2010-01-11 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0