Trött trött trött

Gick som sagt upp 06,15 idag snacka om att jag var trött.... Men efter att ha kommit halvvägs, pratat massa i telefon och faktiskt kunna andas utan att dö för att det är så kallt så blev jag ganska så pigg, full fart hela förmiddagen så skönt att få gå hem kl 12 :D en glad bilbo kommer springande eller ne han låg i soffan och sov föresten^^ men han brukar komma springades, men idag har joakim varit hemma med honom för han är jätte sjuk. Så har har fått sällskap iaf =)

Jo alltså utställning !! kan inte datumet men gamla örebro mässan i slutet av  februari. sista anmälning 10/2 så jag hinner fundera lite till ;) Gick ju inge bra sist haha. och har inte tränat direkt heller =/  får se får se..

Nu ska jag och Bilbo leka med Jennifer som precis kom hit =)



sen blir det träning på friskis :D



Kommentarer
Postat av: Åsa

Sluta! du har redan tränat för mycket!

(Skämt åsido - vilka otäcka bilder!)

2010-01-12 @ 15:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0