Puuh äntligen hemma

Jobbat 16-19,30 äntligen hemma. Sätter mej i soffan och kollar mej omkring, finns ingenting att göra. Inget bra på tv.. Och nej jag försöker inte tala om hur värdelöst och ensamt mitt liv är, vilket det är utan bara att det är riktigt skönt att känna sej fri från allt.. För från och med nu ska jag köra med samma spel, Jag torkar upp Bilbos kiss som förstört hela vardagsrummet när jag kommer hem, utan att säga någonting om det. För då klagar man ju? Ne livet ska vara lätt utan bekymmer. Man ska bara komma och gå som man vill. Hur skönt skulle det inte vara liksom. slippa tänka på andra, ha sina bekymmer för sej själv.  det är helt över och denna gång tänker jag inte krypa på mina knän för att be dej komma hem och prata om det. Om du stänger mej ute, så gör jag detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0