Örebro

Nu är vi hemma i Örebro igen. Gud vad jag har varit dålig på att blogga i helgen, Men nu ska det bli som vanligt igen hade jag tänkt :) Sitter i soffan och kollar på Johan Falk  hänger inte med allt för bra men tror ja förstår iaf xD  bra är det ^^
I helgen har vi varit på lite olika ställen, i fredags fick Bilbo vara hemma med mamma för då skulle jag iväg ¨på johannas födelsedags fest, som slutade med katastrof när ambulansen kom. Så jag gick hem runt 10 tror ja xD Sen har min lillebror fyllt år så kalas där med :) och sen var vi även hos andreas och moa o lilla Junie :) Sötaste ungen  <33

Men äntligen hemma ;) hemma bäst så att säga. Har några roliga bilder som linn tog på mej och Bilbo ska bara försöka få tag på dom ^^ så ska ni få se.

Nu ska jag kolla vidare på filmen så jag inte missar så mkt. Hörs imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0