Ondskan en hemsk film egentligen

Sitter och kollar på Ondskan med Bilbo i knäet, Den är bra. Men otäck tycker jag hemsk.
Var och Jobbade idag, 11,30 - 16, Fick jobba med systeryster Helene :) får inte göra det så ofta så det är roligt, Hon vågar iaf säga till mej och jag vågar fråga för 5,e gången om ja inte fattar xD Fast för det mesta så är jag faktiskt väldigt duktig om ja får säga det själv ^^ Idag var det Davids sista dag.. Han hade bakat en kaka, han är så snäll och fnissig. Hejdå David sen aldrig mer...  =(

Imorn blir det jobb igen, Jag ska försöka jobba så mkt som möjligt denna månad, fast att jag inte har lust eller vilja att jobba alla grispass som folk vill bli av med. Men alla tider utöver schemat ska jag ta har jag bestämt mej för! kom ihåg att jag skrivit det nu ifall jag skriver att jag sagt nej :O

Självklart har jag tid för min prins oxå :) Trodde ni annat ? Haha roligt precis när jag skrev det tittade han på mej och lutade huvudet åt sidan. Men klart jag har tid för honom, Om vi inte sitter och gosar i soffan så ligger vi dubbelvikta på golvet och busar :) Och om ja blir tråkig så hoppar han på mej ^ Om han kunde prata skulle han nog säga, Mamma Mamma Lek med mej !!!!!!!!!!!! Han är så himla super duper SÖÖÖT LOOOVE !
Jag vill ha en minidata med webcam och en nykamera ! då skulle det spruta in bilder här på bloggen, och den skulle bli så mkt roligare att läsa.  Om jag bara kan spara ihop lite pengar så ska jag fixa det :) Kommer lägga undan på sparkontot, men det brukar sluta med att jag använder dom i slutet av månaden iaf när dom andra pengarna är slut.

Nu ska jag börja grubbla på en ny header =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!

Tack så mycket! :)

Bilbo är supersöt, jag tycker att han och Ådi är ganka lika i sättet och utseendet.

Ådi brukar oxå hoppa på mej om man blir tråkig.

Min kompis köpte en av deras bröder, hon bor vid boden. Han och Ådi är väldigt lika varandra dom gör exakt samma saker.



Jag har en minidator med webcam, det underlättar mycket, man orkar blogga mycket mer eftersom man inte behöver vänta på att nån annan ska gå från datorn.

Sen använder jag pappas systemkamera till att fota.

Ha det så bra! =)



MVH Rebecca och Ådi

2010-01-03 @ 21:03:47
URL: http://rebeccasadi.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu blev jag ju avundsjuk här va :P Föresten är dom födda i samma kull? :)

2010-01-04 @ 11:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0