Lördag 9 Januari

Hej allihopa :) mår ni bra? det gör jag, fortfarande frusen om fötterna efter min och Bilbos långpromenad, först gick vi en lång bit längst ån sen träffade vi på lite änder och jag hade tagit med mej havregryn som dom skulle få, kanske låter töntigt men jag är lite tönt. Men när änderna såg att jag hade mat så började dom flyga upp mot mej så jag blev rädd och kastade i allt mat fort som tusan sen små sprang vi därifrån. Sen gick vi enda bort till golfparken och träffade på 2 hundar, stora hunder som skällde och var läbbiga, så vi gick. Kallt var det kan jag lova, bilbo frös om tassarna, och jag om fötterna i mina sommarskor ^^ har inga vinter.. =( Bara stallskor men dom vill ja inte traska runt i. Nu ska ja mysa lite framför tvn, hade sån stor lust att skiva brasan men vi har ju ingen ^^ Sen blir det träning tror jag, och tvätta en himla massa. och efter det, Jobb jobb jobb. Måste ringa och kolla när jag börjar.

Hade en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Inga varma skor???? Låter inte kul.

2010-01-10 @ 16:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0