Fläskfile,julmust och choklad och en film såklart

Ja så har min kväll börjat :) sitter och kollar på Harry potter nu, och upptäckte att "edward cullen" är med? har man inte sätt förut, och allt prat om att han ser så bra ut? varför har ingen nämnt att han är med där då.
Aja orkar egentligen inte kolla på potter så ska vänta på "en förtrollad romans" tror jag den hette som går ikväll verkar vara ganska bra :) Nu ska jag äta lite mer choklad och dricka upp min julmust sen blir det promenad med Bilbo, som ligger under täcket och sover just nu ^ han kommer nog inte vara så sugen på att gå ut skulle ja tro.

Jobb imorn så ska sova tidigt. Hörs :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejhej!

Jag bor i Luleå och är ägare till brunius candyman, numera kallad Ådi, bror till Bilbo

Tycker det är jätte kul att kolla på alla bilder på Bilbo så man får se hur han vuxit osv.

Vore jätte kul om du kikade in på Ådis blogg.



Ha det bra!

MVH Rebecca och Ådi!

2010-01-02 @ 20:45:13
URL: http://rebeccasadi.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag är där inne ibland 0ch läser :) Har lämnat en liten kommentar =)

2010-01-03 @ 20:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0