Är glad idag =)

Vaknade glad imorse helt otroligt när man vet att hela lägenheten ska städas och att det inte finns någe frukost hemma och att jag ska jobba etfermidda/kväll.. Men vaknade iaf av mobilensom vanligt? ne kanske inte. Men iaf Jonas som ringde. Hej du.. Tror du att du kan jobba 12-19,30 istället ? Naa nee tyvärr. Min hund kan inte vara själv så länge. Aha aja ses sen. Hej. Hatar att behöva säga nej för att jag inte kan jobba så länge i sträck men vad gör man??? och imorn kan jag inte jobba alls... Ska ju iväg till lasarettet, vet inte om det stavas så men dit ska jag, läskigt värre.

Nu har jag städat klart lägenheten iaf gud va skööönt var ett jävla göra kan jag lova, så nu ska jag äta wok haha finns inget annat.

Föresten ! kinesträff 24/1 ?? Fick ett sms. Men strömsborg hur hittar och hur tar man sej dit utan Bil??? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0