Nycklar i handen flytt på G ! :D

Såådär då har man hämtat nycklarna till nya lägenheten, spännade va? =) Den var mindre än vad ja kom ihåg damnit ^^ haha ne skoja :) Den blir perfektiiismoooo ... Får se om Bilbo gillar den lika mycket som jag är ju faktiskt vääääldigt viktigt, min lilla kristall måste ju trivas. Kommer han sääkert göra :) Det jag ska göra fortsomsatan när ja har flyttat in är att sy ett skvättskydd punkt slut lilla gubben tills du lär dej att hålla tät, mer än 2 tim thank you. Gud va jag skriver konstiga meningar ? Aja är så glad att vi ska flytta imorn :)

Ååååh VEET NI VAD SOM HÄNDE på Ö&B idag ?? Huhuhuhu?
Jo detta hände.. tyvärr. jag stod och pillade som "vanligt" på hudlotions och sånt mumsigt, när ja plötsligt tar upp en stor burk med massa kräääm locket åker av i en jäkla fart och burken ner upponer på golvet !! ojojoj, stod kvar med locket i handen och visste inte vad ja skulle göra, skratta,gråta gå därifrån? ja slutade med att vi gick ^^ hatar plötsliga saker !

Nu blir det IT`S ME OR THE DOOOOG !!!!!!!!!!!!!

 

Häsningar MAMMAS snygggging ! Looooove yoooouuu


Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till i nya lägenheten!

Åsa

2010-02-25 @ 09:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0