Ny hobby, aldrig mer rastlös :D

Har fått låna mammas symaskin, (hoppas det är på livstid ^^) Så nu har jag börjat sy hundkläder :D vilken tur att man hade talang för det, har gjort 2 st och dom blev hur bra som helst, En helsvart i flees och en randig i velour. Ska öva lite på olika tekniker och grejer sen jäklar öppnar jag "Fridas Hundkläder" xD Hur bra skulle inte det vara liksom. Fick dock sprätta upp en av hans dräkter för att se hur "mönstret" ungefär såg ut, men använde knappt den iaf för den var ful. Det är väldigt roande att sitta och sy faktiskt =) och jätte roligt när något blir klart. Nu får ni inte se mej ute så mkt haha nu kommer jag sitta fastklistrad vid symaskinen. Imorn ska jag mixtra ihop lite av det svarta tyget och det randiga :D kommer nog bli en rolig dräkt. =)

Bilbo blir så busig så fort han har kläder på sej, som ett barn som får springa utan blöja eller nått xD Super söt.
Så tråkigt att jag inte har någon kamera. Men ska försöka fixa bilder på dom på något sätt :)

Nu ska jag fundera lite på hur ja ska gå till väga med nästa. Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0