Hejsan

Jobbade 11-15 idag, är super seg nu, för det blev sent inatt när Linn sov över här och skulle bubblade på hela natten ;) Men det var mysigt. Det är fredag idag, fredagsmys skulle vara mysigt. men jag är så trött NU !! åååh. Vill bara sooova soooova... Orkar nog inte gå någonstans tror ja. får se hur det blir. ¨
Skulle vara skönt att bara kolla på någonfilm men jag har ju ingen DVD ! arg man blir.

Men snart är det flytt igen :D får en annan lägenhet första mars ^^ Wehoo. det ända tråkiga är bara att jag inte kan handla på Ö&b när ja vill. som är min absolut bääästa affär eevvveeerrr. I LOVE IT. Bara för det så ska jag dit snart och glo runt lite, kan vara där över en timme och bara få med mej en flaska shampoo eller liknande ^^ att bara se billiga saker får en att bli glad och lite sprallig. och nästan alltid får ja med mej något till bilbo, för dom har så mkt hundsaker oxå.  Aja kommer få ta bussen dit och stor handla ibland istället, haha storhandla på ö&b vilket skämt.

Ne alltså min nya fina fräsha bästa snyggaste lägenhet ligger alltså på Norr där jag bodde förut med Joakim, Så nu kommer vi bo nära. Awesome :D Skönt att bo i ett område man känner till. är lite vilsen här på öster. Kommer nog bli hur bra som helst.

Nu ska jag och Bilbo ta en  liten kissrunda innan jag sätter mej vid symaskinen en stund. Har sytt ihop benen än så länge på nya dräkten :) tyget är ju bara för gulligt.

Ha en mysigfredags kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0