Börjar komma iordning

Har fixat lite i lägenheten, fortfarande mkt kvar att göra så den blir precis som jag vill. Bilbo och jag trivs :) lite ensamt nu om kvällen känner jag.. Men man vänjer väl sej får jag hoppas. Har nyss druckit en kopp te och gosat med Bilbo. Håller på och tvättar, jätte sent är det jag vet men det fanns ingen tvätttid idag så var tvungn att börja halv 10, så ska vänta tills det torkar nu. Sen blir det att sova :) sköönt om jag kan somna vill säga, har inte sovit helt ensam i en lägenhet på över ett år eller nått vad jag kan komma ihåg !! och 3 år på skolan med folk som sov hullerombuller. Somnar man tillslut så kommer jag nog sova gott =) Läbbigt värre, har iaf min vakthund :D Tack och lov. 

Var in på en foto affär förut och kollade upp vad det skulle kosta och förstora upp en bild och så :) kommer nog bli bra, Men tror jag bestämt mej för att ta det på en kanvasduk eller vad det heter :P
och typ denna bild, stor på väggen.

Nu hittade jag inte den bilden jag tänkte speciellt på, men något i det här stuket iaf
så man ser ansiktet .. ah ni fattar säkert.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till i nya lägenheten - hälsa vakthunden!

2010-02-02 @ 08:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0