Bilbo var tredje hjulet på en dejt igår

Hihi :) Kvällen igår var hur jäkla bra som helst!! Var ute på Strömpis med massa trevliga jobbarkompisar, dansade som en galning hela kvällen, suuuper <3333

Vill ni veta vad jag och Bilbo gjorde igår efter krogen? Gick till Max och käkade pommes ^^  Bor ju väldigt nära där :) så fick bli så när vi ändå var på väg hemmåt. Drack nästan ingenting igår så tro inte att jag lallarunt där med Bilbo som ett gosedjur NIX ! han är min kristall och jag skulle inte låta något hända honom. ! Vi får ändå stå ut med att folk skrattar pekar och allt vad det är ! Ush. Blir så trött på sånt. Kolla han har kläder ! hahahhahhaha. Asså ja fattar inte, nästan alla hundar på stan har täcken/tröjor vad spelar det förroll om han har en liten dräkt med ben då? Aja skit samma. Jag och Bilbo vaknade kl 14 idag ooopsi. ^^ och resten av dagen har ja kollat på sex in the city och topmodel mina dagliga program på 3an om ja är ledig :) Nu ska jag sätta mej och sy hade ja tänkt, vill börja med mitt nya tyg som ja köpte igår, jätte gulligt är det !!  grön/blå med massa roliga figurer på i olika färger ^^

Ha en mysig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0