Till Pappa

Hej pappa. Det var inte meningen att låta otacksam eller något sådant, ville bara försöka få dej att förstå hur jag känner. Hinner aldrig säga det till dej i telefon innan du blir stressad och måste lägga på, rädd för vad ja ska säga. Jag är inte ute efter att vara dum utan bara bli förstådd, vilket jag aldrig får chansen till. Trodde jag skulle kunna skriva till dej och säga det, men även där avbryter du mej innan ja hinner komma till det viktigaste. Jag vill bara säga att jag saknar dej, Jag behöver min pappa. Jag vill inte vara utan dej. du är en av dom viktigaste i mitt liv. Man tycker att folk blir äldre och klarar sej själva, som alla andra. men ja behöver mer tid. Vill kunna prata med dej om allt och inte bara om sånt som du klarar av att lyssna på. Jag anstränger mej om du gör det. Vill att det ska funka.
Det finns människor som inte har någon pappa, och jag känner att jag måste ta vara på min, snälla pappa för våran skull <3 Älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0