Skön tjej.

Pratade nyss med en tjej som jag inte pratat med på jätte länge, eller det är inte så länge egentligen. men det känns som 100år. Men jag vet oxå att ifall man har en riktigt vän så känns det inte konstigt att ta upp en kontakt som varit borta ett tag, man är lika glad att få höra dennes röst varje dag som en gång imånaden eller varannan månad eller tillochmed ännu längre emellan. Man glömmer inte bort varann och man dömmer inte den heller. Bara jag vet att hon kommer finnas där för mej när ja verkligen behöver henne. även om vi är osams eller vad det nu kan vara som fått oss att inte ringa. Fina Johanna, vill att du ska veta att vad som än händer, så kan jag aldrig bli arg på dej på ett sånt sätt som skulle kunna förstöra våran vänskap för alltid. Ibland backar jag. men ja kommer tillbaka lika glad som vanligt.
Nu har vi pratat iaf och det känns jätte skönt. Skön tjej är vad du är. Älskar dej din toka :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-12-15 @ 00:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0