Värnersborg !

Sitter i våran lilla stuga på campingen, Bilbo gräver i den torkade leran utanför snart är det ett stort hål och massa jord på uteplatsen ^ men orkar inte säga till honom, han vill inte ha långtråkigt när ja sitter vid datorn. Anledningen till att jag ens sitter här på semestern är för att jag precis skjutsat in johanna till stan där hon skulle träffa sin pojkvän :) ska hämta henne kl 4ra så jag har iaf 1½ timme på mej att skriva klart detta inlägg borde ja hinna med.
Det är en ganska stor camping vi bor på, många hundar och så, Men en dyr resturang är det ända som finns här och det kan man ju inte sitta och äta på, gjorde det igår kväll vid 19 bara för att vi ville unna oss det men det var inte så gott, men man såg ner till vattnet eller havet som jag råkade kalla det engång ^^ men det äre ju inte.
Nu kom Bilbo gåendes med min toffla, ska gå ut på promend i skogen hade ja tänkt.
Bilbo hemma hos pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0