Tiden går otroligt sakta jag dör.

Sitter på Östragård eller vad det heter och väntar på johanna, 3 timmar ska jag vänta. Det har inte ens gått 1 timme och jag och bilbo har redan gått hela strandpromenaden och även badat. Nu sitter vi på gräsmattan utanför med datorn, för det är för varmt i bilen som står i världens kokande sol. Ja visst idag är det sol när man ska åka hemåt så typiskt, Kommer ju dö i bilen när vi ska åka hem, menmen.
Tog jätte roliga bilder igår på mej och johanna när vi var på älgsafari ska lägga ut dom imorgon, orkar inte leta rätt på sladden i alla dessa väskor.
Skulle kunna skriva hur mycket som helst för jag har så tråkigt, men då blir det bara saker om ingenting och det är onödigt ^^
Hörrs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0