Tänker för mycket

kan bara inte låta bli att stortjuta i slutet av filmen "up town girls" får för mej att jag är i precis samma sits och att mina föräldrar dött, men så är det ju inte. Är bara helt själv i en stor stad med mitt jobb min lägenhet och min hund, varje dag den samma. Inga kompisar vill hitta på saker alla är upptagna med sitt och jag med mitt ? nej jag har tid iaf fast att jag jobbar och grejar med Bilbo jag har all tid i världen. Känner mej bara ensam just nu, efter filmen som jag satt och kollade på alldeles själv en tisdag kväll. Gick den vanliga kvällsrundan med Bilbo förut, gick förbi joels balkong och där är det fest, blir inbjuden men tackar nej. Varför ? ingenaning är helt enkelt rädd för att lära känna nya folk utan att mina "vanliga vänner" är med mej. Är rädd för att bli lämnad själv och inte vet ja, göra bort mej se ensam ut eller helt enkelt inte göra någonting. Jag är för feg Och har till 100% tröttnat på att vara mej. alltid samma kläder samma frisyr samma smink och samma skor, varför kan jag inte få låna någon annars skor och pröva gå i dom för en tid.
Imorgon ska mamma åka till Örebro. Min mamma. Hon skrev att hon ville hämta symaskinen, men det går inte för sej alls för den ska jag ha när ja ska börja sy vinterkläder till bilbo. Då skulle hon inte komma förbi mej längre utan åka till marieberg.
Jag som ville träffa henne, prata och umgås lite som en familj. saknar det så fruktansvärt MKT. känns som om mina föräldrar glömt bort mej bland alla barn dom har (hon som hamnade i Örebro) Det enda hon behöver är pengar på kontot sen löser det andra sej. Nej det gör inte det, inte längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0