Så länge man lever kan man leverera

Är trött men kan inte sova, klockan är halv 3 på natten. Bilbo sover som en stock efter att ha varit vaken hela dagen sen kl 8, då var pappa uppe och hämtade honom, men han ville inte följa med morgon trött som han är, så jag fick oxå gå upp men smet upp till sängen så fort bilbo hade piggnat till, stängde dörren och sov till halv 12 hur skönt som helst. Så han och pappa har busat runt precis hela dan ute på gräsmattan kastat boll och hattsej =) Bra att han får springa av sej lös, han blir så glad. och trött haha.
Imorgon åker vi härifrån, blev ett kort besök med dåligt väder.. Men trevligt iaf vi grillade ikväll oxå Sjutusan va gott inte varje dag man gör det precis iaf inte jag, Sen skulle ja låta bilbo slicka tallriken men det fick han inte för pappa för det var pepparsås på den, men gissa vem som matade honom hela kvällen med grädde och glass man kan ju undra vilket som är värst haha, Men pappa får torka om han bajsar inne inatt det har vi bestämt ;)
Just nu hör ja pappa hosta som en galning där nere, låter som om han hostar upp hela lungorna kanske dags att fimpa för sista gången ?

Tänkte lägga upp bilderna jag tog med min mobil idag men tror inte ja orkar det nu, får göra det imorn istället, tror ja fick någon bra iaf. Bilbo är så snabb så det är svårt att ta precis i rätt sekund. Ja jag får lägga upp dom imorn.. Nu Sliipiii friiiida... Night !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0