Rynninge idag igen Så KUL =)

Går nästan till rynninge varje dag nu, Idag var det ju extra bra väder så vi var där 1 ½ timme. hade med mej en korv i fickan så Bilbo fick träna lite idag. Först fick han "vänta" då sitter han och väntar medans jag springer och gömmer mej, sen ropar jag då ska han leta rätt på mej =) När han gjorde det fick han korv då blev han jätte glad och ville att jag skulle gömma mej hela tiden :P
Sen lekte han lite med en dvärg pinscher tror ja det var iaf, hoppade och lekte i vattnet =) Är så kul och titta på när han har roligt. Tidigare idag fick han leka med Elton oxå, Tove och mike var här en sväng innan jag skulle iväg till jobbet, så då var det fullt ös ute på gräsmattan som vanligt när dom träffas =)
Nu Nyss skulle jag klippa Bilbo i ansiktet för det hade växtigen massa, hade tänkt spara på kroppen det är ju ändå vinter snart, men NEJ ja kunde inte, när ja väl var igång med maskinen så fortsatte jag, men han fick iaf ett par tjocka vinterstövlar kvar klippte inte så långt ner som ja annars gör, och sparade även längre "ner" på ryggen med.
Nu är han suuper Fiiin IGEN =) och gott luktar han med, som vanligt bad efter klipp .
OCH hur kunde jag missa världens största fäästing i ansiktet på honom, trodde att det var en sån där knöl som dom har vid morrhåren, men nu när ja klippte så såg ja att det var en färsting så jäävla äääckliiiiigt. Tog en sytråd och virade den runt sen en knut och drog med fart och sen flyger den iväg tack och lov slapp röra den med händerna. Fy Fy fY hatar fästingar.








Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-24 @ 04:20:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0