Om jag inte hade min Prins <3

Sitter och tänker som många andra ensamma kvällar, Får dåligt samvete för att jag inte leker med Bilbo, får dåligt samvete när han sover för när ja går och lägger mej kommer han vara pigg. får dåligt samvete för att dom slutat tillverka hans foder så jag var tvungen att byta, så han inte äter. får dåligt samvete för att jag är så fruktansvärt mörkrädd så han inte får promenader efter 22 mer än runt huset, får dåligt samvete för att vi snart ställer om klockan tll vintertid så han inte kommer få promenad efter 21. får dåligt samvete för att jag sovit nästan hela dagen, får dåligt samvete för att jag tackade nej till jobb idag. får dåligt samvete för att ja inte ska jobba imorn heller.
Och får dåligt samvete för en annan sak också som jag bara inte kan skriva här .. Vill skriva allt, få ut det och dela med mej av det. Har redan gjort det till massor av vänner, men ändå.. fruktansvärt jobbigt läge, Men kan bara inte bry mej nu snällla förlåt mej.
Nu ska jag låta bilbo kissa utanför dörren för att sen gå in och sova lite, imorn ska det torkas golv för ja tror minsan att bilbo skvätt lite kiss i ett hörn :o luktar lite skumt iaf.  plockas rätt i garderoben och sedan försöka få en tvätttid för nu är det verkligen dags att tvätta, byta sängkläder för det är Bilbo hår överallt. torka av hyllor och dylikt. Är glad för att jag diskade häromdagen och plockade en massa så det är inte så mycket att fixa.
Sen på kvällen åker jag och Bilbo hem till Elin och fredags grillar åh ska bli så gott =) Lördag alldeles för mycket jobb står på schemat,Elin ska passa Bilbo medans mamma jobbar arslet av sej, 13-20 + 00-03,30.. och även söndag, help me. Måndag SEMESTER igeen ska bli skönare än skönast =) längtar efter att dra ifrån örebro igen, fast ja vet att ja kommer längta tillbaka så fort ja kommer härifrån men ändå.
nu höll ja på att radera allt så dags att lägga upp inlägget. sov så gott alla :)
P.s jag har alltid trott på att allt som ska hända händer, ödet och jag tänker inte avvisa det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0