hujjamejaa

Jöbb Jöbb JÖöööbbbb !
Och Mera JoBB :D awesome ! Jobbar hela veckan =) ledig 1dag på 2 veckor det är grejer det, skulle ni testa på =). är dock inte så jobbigt som det låter, jobbar ju bara "halvdagar" så att säga. Så min prins får inte vara själv så länge iaf. Tog en lång promenad idag innan ja skulle iväg till jobbet, gick runt rynningeviken jag hade honom lös. Plötsligt kommer ett stort stoooooort rådjur ut på vägen så ja fick 300ipuls och försökte få fast kopplet på bilbo medans jaa pratade i tele med kajsa o grejer. Hon tyckte ja var lite löjlig som blev så rädd för ett rådjur men vaa faan blivit stadsbo ju haha :p vilda djur är något jag är rädd för iaf Uuush.,

När jag jag hinna städa då? det börjar bli stöökigt i lägenheten igen KONSTIGT Va ?





Smutiiig = BIIlbOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0