fredag

Klockan är 00 så torsdagkväll övergår till fredag, har sovit en massa ikväll var tvungen att gå upp klockan 7 för att dom skulle komma och byta ut mitt handfat, jag som hade varit uppe till kl 4ra :S uuh. Sen kom nina och hämtade en räkning av mej som hon ska kolla lite på, kan ha blviit något fel. Sen direkt iväg till jobbet i pjamas haha orkade inte byta om var så jäkla seg och mådde skit, gick runt i en stor svart tjocktröja på jobbet som det stod "värd" på ryggen, frös och mådde illa var hungrig, glömde borsta tänderna så stod en meter ifrån kassan och pratade med så stängt mun jag kunde. Klockan 10 över 3 fick jag stämpla ut, då gjorde jag iordning en crispy och en dounat eller hur det stavas ? vi har precis börjat med sånna choklad och vanilj, vanilj är helt klart godast, Farligt Goooda ! måste prövas.
Kommer hem och sticker iväg på cykeltur med Bilbo, vi cyklade till glashuset. Där lekte vi och han jagade fåglar, sen kommer det ett par gåendes och han slutar lyssna helt. , jag får veckans motion kan jag tala om, springer och springer men han slutar inte"jaga dom" skäller och försöker bita dom i benen, tur så var dom inte rädda iaf, ja fick förklara att han inte var så farlig som han lät och att han inte är så lydig, och sen 100 förlåt efter jag fått tag i honom, då hade han varit inne i kohagen och tagit en repa oxå. han får "cp ryck) ibland och bara springer öronen stängs av helt och man får ingen kontakt med honom alls. väldigt tråkigt inget funkar, locka snällt, bli arg. vissla, visa godis Inget som funkar hur bra som helst ananrs :S Blir så arg !!!!! ska man inte kunna ha honom lös längre =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0