Fick en ENERGI kick igårkväll

Och städade heeela lägenheten, dammsög och torkade tillochmed golvet =)
idag ska jag tvätta oxå kan det bli mer hurtigt ?
Sen väntar ju såklart jobb med uhuaaa.
Lite suddig bild, men att jag har städat kan ju ingen missa, golvet riktigt gläänser =)


Hallen oxå städad, Bilbo har redan börjat dragit ut leksaker ur sin "sovplats"
som har dock aldrig sovit i haha, använder den bara till hans saker. han sover
fortfarande under täcket i mammas säng.


När jag kollar på det här fotot så kommer jag på att jag måååste köpa nytt
duschdraperi, fick det av Nina när ja flyttade in "att ha sålänge" men har inte bytt än.
Det ska jag göra, eftersom mitt badrum går i rött/rosa så ska det självklart vara i dom färgerna
blir svårt att hitta bara, har faktiskt kikat runt lite redan.


Min kamera gör inte riktigt mitt konstverk rätta, kan loova att det är tjuusigt.
Just det där med glitter i målade jag dit igår innan jag började städa, kan inte
låta bli att göra fler och fler prickar ^



nedersta bilden är ifrån locket på toan, prickarna är lite utdragna och fula,
Den är inte klar iaf .


hatthyllan blev skohylla, tror det är bara nu, ska försöka komma på nån annan lösning



Hårig och nyvaken prutt :)

Kommentarer
Postat av: Elin Lundström

Vad fiint det blev! Diggar verkligen toaletten, esteten Frida vaknade till liv :D

2010-08-18 @ 12:12:59
URL: http://eliisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0