01,45 måndag morgon?

Jag har SEMESTER ! Och jag är kär !! i en Lååt !! så braaa så braaa så braa. Tänker dock hålla den hemlig så ingen tar den ifrån mej. iaf semester nu då ska bli skönt att slippa vara flottig i håret 24-7 och lukta burgare, svett och vara ständigt trött. Imorn tar vi tåget till Ludvika och hälsar på Pappsen och Nina :) Sen vidare till kopparberg, resten av släkten väntar, sen värnersborg eller hur det stavas, bo i stuga och mysa med Bilbo o Johanna i 2nätter, hum sen var semestern slut men iaf ^^
idag innan jobbet var jag och Bilbo i rynningeviken, Elin och angelica hade gått där när ja var och jobbade igår så jag blev nyfiken och ville se hur det såg ut, Vi gick inte så långt utan stannade vid första viken för bilbo skulle bada ^ han jagade en and som sprang ner i vattnet då följde han med, men väntade snabbt då det blev djupt ganska fort.
nu måste VI sova, just bilbo hålller på och springer runt och leker som en galning hoppas han blir trött snart annars lär inte ja kunna somna.
Ska försöka slänga in lite bilder oxå nån da. Nattti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0