Strålande sooool I LÖÖV IT !

Vaknade kl 12 av mobilen som ringde, burger king.. Åh nej har jag missat att jag ska jobba (idag igen) =( Svarade och det hade jag inte.. Puuuww tur. Utan Helene ville att jag skulle jobba 15-19 typ Hum neej jag kan inte det, ska ju träffa sötnosarna på stan och sen även andra planer. Synd men iaf, har bara 2 lediga dagar, och fast att dom ligger på en ons/tors så vill ja iaf vara ledig.

Tänkte dra upp på stan lite tidigare och shoppaa ! älskar att göra det, dock har jag inga pengar, Men ett presentkort som jag fick av JOAKIM <3 när jag fyllde år så det ska jag handla upp :D Får vi se vad det kan bli. Fast måste slösa lite pengar idag ändå, måste köpa tungstav innan ja blir tokig på den här i plast, med bara en kula.

Jag och Bilbo var nyss på morgonrunda kanske låter sent men han älskar att sova och fick väcka honom när vi skulle ut xD Men han ville bara in och äta frukost så det blev inte en allt för lång runda.

Nu slappar vi i sängen =) Jag ska hoppa in i duschen och sen äta sen bär det av mot stan :)

Tog en bild precis(bortse ifrån mej då)
Bilbo nyrakad och har fått lite färg ? Söötnosen <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0