Liten ensam o rädd...

Så mycket att göra, men så rastlös, ensam.. vad är meningen med allt detta.. ? var det inte så här ja ville ha det ? Vet inte ens själv längre.. Har jag gjort det någongång. ? Jag vet ingenting..
Drömmer konstiga drömmar otäcka drömmar som bode skrämma dom flesta.. Men ja vill att det ska hända, varför.. ?
Jag älskar att ha städat och snyggt, jag städar inte ändå varför?
Jag älskar mat.. Men ja äter inte, varför ?
Jag älskar att hitta på saker, men gör det inte, varför?

Min lista skulle kunna bli hur lång som helst, men vad är det för mening. ? jag vet ju inte..

Nu till något mer roligare, ska sluta vara så deppig här, det kanske smittar av sej.
Har börjat träna Bilbo ute nu när vi är på promenad, han är ju så mat glad så godis funkar suuper bra =) han gör vad som helst för en liten bit, Idag hälsade han på 2st chihuahuor, fast det gick inte så bra, dom var så arga och skällde ut honom när han kom för nära, men det tyckte han var kul och sprang runt dom^^ Vill hitta någon att gå promenader med.. nån med hund.. ? Hum..

ska iaf fortsätta träna Bilbo så han blir världens lydigaste och snällaste hund =) Men det blir svårt han som är så nyfiken och vill nosa på alla som går förbi, äta allt han ser .. haha aja bara att kämpa på =)

Nu ska vi sova här, Bilbo har nog redan somnat, men ja måste försöka nu..

Sov gott alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0