Hemma hos papi nu

Klockan är 01 och jag ligger vaken som vanligt. Har iaf tagit mej upp till pappa i Ludvika, Nu ligger jag och väntar på att hämta Helene i stan som ska hem efter något "ute ställe". Känner att det inte är någon idé att försöka somna, då kommer hon bara ringa, då känner man sej dubbelt så trött. fast dumma internet hoppar ur hela tiden... :S störande.
Kanske råkar somna till iaf.. och lådsas inte höra mobilen ?? hihi.. ne sån dummis är ja inte. har man sagt så har man väl. Jobbigt bara att ja måste ta med mej bilbo oxå, annars kommer han gnälla ihjäl sej när ingen annan är vaken och dixie försöker göra inbrott i mitt rum genom att riva på dörren, hon vet inte att bilbo ärhär inne. Ne så inte nog med att ja måste klä på mej själv utan bilbo måste ha dräkt oxå.. ujjamejjjaaa..

Hum iaf.. Ligger här i sängen och saknar Örebro ?? .. Okej inte dirket väntat.. men ja gör det. konstigt är det, vad är det jag saknar.. ? Jo jag vet.. i smyg, folk kommer tro sej veta.. men dom har fel. denna gång.

Tänkte ta en mysig bild på bilbo som ligger med huvudet på min mage, men det är för mörkt i rummet inga lampor tända så det går inte. får bli imorn, när ja ser lite fräschare ut oxå haha =)

känner hur mina ögon kliar.. vet inte om det är för att ja är trött,eller för katterna.. båda säkert. Dator är super varm.. måste stänga av den. den får inte gå sönder xD får inte ha den i sänegn för länge den kvävs.

Skriver mer imorn :)  Äntligen är lååångfredagen slut iaf ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0