Hejsan

har väl inte skrivit på en vecka eller så? fast att ja har ny dator så sitter ja inte vid den jämt ^^ fast väldigt ofta ändå. Min stressiga vecka började i tisdags, Bilbo blir sjuk och vi får åka akut in till strömsholm... Då blev Frida fattig.. På onsdagen fyllde jag år =) Grattis till mej :) Bra presenter av nära o kära. underbart. Torsdag mådde bajskotte och låg i sängen hela dagen, sen film  på kvällen och idag har jag jobbat från kl 11, och sen ska ja jobba natt oxå, huhuha...  har iaf högre lön nu när ja fyllt 20 Jippppiiii :D

Nu ska jag och Bilbo ta en liten promenad i solen som just tittade fram :)


Denna söta bild är tagen i helgen när jag och Bilbo var hemma hos mormor/morfar och hälsade på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0