Fredags kväll med pengar på kontot (Y)

Dom utnyttjar jag med att jobba dubbla pass idag.. Jag är helt slut i kroppen vill sova men kan inte :S störande,när man vet att man måste vara vaken tills minst 5-halv 6 bitti. VILL INTE. Vill fredags mysa med ...... Erkänn att du räknade punkterna ;) Brukar alltid jag göra iaf ^^ har nyss ätit en liten gorbi super goodis. Bilbo ligger och sover under täcket, fasar för att behöva gå ut i regnet och alla vatten pölar. Gör jag med. Men ska snart väcka honom lite för att ge han kvällsmat och sen ut en liten sväng.
Imorgon bitti är det fikaträff med mina vänninor på stan =) kommer vara lagom trött, men men ^ sen tvätttid kl 13. Hoppas att det är fint väder imorn så jag kan ta med Bilbo upp och sitta på ute servering Mysit värre.

Nehe nu ska vi gå en sväng sen måste jag göra mej iordning.. jobbigt.. haha vad jag har klagat typ hela inlägget. Iaf min lön idag var det högsta jag fått någon gång (Y) Wiiiee. Nu ska det slösas, shoppas,festas, ( och så klart saker till Babbi ) En ny pip leksak, den andra har han tagit sönder.

Höörs =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0