En galen helg

Har haft fullt upp hela helgen med jobb och utgång promenader besök och mkt annat, så först nu när jag ligger i sängen och strax ska sova så kom jag på att jag borde skriva några rader här.
Var nyss ute på sista promenaden med Bilbo han tyckte det var kallt och ville in och sova igen, fattar inte varför det ska bli kallt nu när det varit så fint så länge.. Man blir lite bortskämd och "glömmer bort" att det faktiskt fortfarande bara är april. Eller bara och bara.. =) Tiden rinner iväg snart sommar ju, Var en på jobbet idag som frågade vad jag hade planerat att göra i sommar.. ja tvekade på mitt svar, sen kom ja på att jag inte har planerat någonting alls, hur rolig får man bli? Jag älskar att se framemot saker ju. Men jag ska försöka jobba så mkt som möjligt så "semesterlappen" låter jag bli. Är många som vill vara lediga så jag tror att jag kommer få mkt jobb iaf.
Imorgon har jag lååång sovmorgon den ska jag ta vara på till MAX,böt tid så jag börjar 16 iställe för 11.. SKÖNT behöver det efter att varit bakis 2dagar i rad där.
Nu råkade jag fastna i tvn oxå dags att publicera detta annars somnar jag nog med datan i knät ^^
Sov så gott alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0