Vakna tidigt

Jag var hur trött som helst imorse när Bilbo börja skruva på sej runt halv 8, Men jag gick upp och ut :) Sen gick vi och la oss igen, Jag var skit trött MEN kunde inte somna om... Men det kunde Bilbo.
Så jag hoppar in i duchen och gör mej iordning. Sen hade jag tänkt att äta frukost, men det fanns inget SMÖR så då blev det en promenad till ica, Med mej köper jag även massa frukt som kommer bli min mat nu ett tag, om jag klarar av det. Och nu är jag sitter här och skriver, så kom jag på att jag inte har ätit frukost än?? kl är 13:40.
lr jo det har jag ju, orkar inte sudda ut det jag skrev så det får bli lite rörigt, åt en tallrik yoghurt^^

Bilbo har sovit snart 2 timmar så han kommer väl vara sådär "lagom" pigg när vi ska iväg till veterinären, vid 16 tror jag att det var, bäst jag kollar upp det igen.
Nee fan nu kom jag på en till sak, han ska ju avmaskas sista gången idag oxå. Aja det får bli ikväll när joakim har kommit hem, så får han hålla i honom. =)

Håret på kroppen växer som ogräs ! :O köpa egen klippmaskin snart kanske.
Hade bra allihopa :)




Jätte blåa Ögon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0