Tripp på stan med trevligt sällskap

Jag vaknar i morse, kommer inte ihåg om jag planerat att göra något förutom att Elin kanske skulle komma förbi och kolla på Bilbo. Skickar sms till Jennifer och frågar vad hon gör, Hon är på väg till bussen. Hade helt glömt bort att hon skulle komma.

Så jag slänger mej in i duschen, och senare så kommer Elin, Angelica, Sanna och Jennifer och efter ca 2 timmar kommer oxå Elli alltid seg och sist xD snacka lite skit och busade med Bilbo ett tag, sen bar det iväg till stan. Bilbo gick snällt brevid mej, men efter ett tag ville han vila benen och hoppade glatt ner i handväska.

Det är alltid lika kul att gå runt med honom där, han sitter och tittar ut, och dom flesta som man möter pekar och säger att han är söt =) Vi sätter oss på en ute servering och jag beställer mat, Jag tog pasta och köttfärsås! MUMS. Bilbo ligger och sover i mitt knä, och jag äter för fulla muggar, efter en stund kollar jag ner på honom, då är han prickig av köttfärsås !!! oopppsss. (A) 

Sova tidigt idag thaaanks..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0