tack mamma för att du påminde mej!

VET NI VAD SOM HÄNDE IGÅR !!!
Jag,mamma och Bilbo hade precis vart och köpt pizza, När vi kommer tillbaka och går in i trapphuset, släpper jag som vanligt lös Bilbo så han får springa upp själv. MEN, denna gång var något inte som det brukar GRANNENS dörr är öppen och vipps så var bilbo inne hos henne och la en liten pöl på hennes fiiina MATTA! Tur att mamma var med, för jag höll på att skämmas ihjäl och som alltid när jag håller på att dö av skam så börjar jag skratta ! KAOS. Så jag var tvungen att gå ut igen, mamma fick stå kvar och ursäkta oss så mycket. Alltså jag dör bara av att skriva detta igen, Fy fan va PINSAMT !


Kommentarer
Postat av: Helena

haha xD

2009-09-20 @ 23:06:23
Postat av: Åsa

Precis samma sak hände mig (oss) när min hund var ungefär fyra månader. Skämdes i flera veckor...

2009-09-21 @ 00:02:08
Postat av: frida

usch sånt som bara inte får hända .. xD

2009-09-21 @ 07:48:27
Postat av: Elin

Haha! Ni lär bli populära hos grannarna ;)

2009-09-22 @ 11:04:11
URL: http://eliisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0