Sova Länge Frida&Bilbos Special =)

Såå vad kan man säga förutom fy fan va skönt, gick ut med Bilbo vid 5 imorse sen kunde vi somna om och sov ända till halv 11 =) Hur skönt som helst. nu är kl 13:15 och bilbo sover middag. jag har passat på och packat lite porslin och lakan/handdukar. men jag orkar inte bära upp det nu iaf, så ska vänta på joakim, det verkar kanske lätt att bara slänga ner alla saker, men när man väl ska göra det står man bara där och tittar på allting och hur jävla mycket det är !! uuuh. Men vi får nog ordning på det snart.
Ne nu ska jag vänta till klockan blir 14 då ska Bilbo käka, sen blir det en sväng till Golfparken och träna lite socialträning med lille blyge prutten, han har faktiskt blivit mycket bättre på att gå förbi människor och dylikt utan att springa och gömma sej mellan mina fötter. Han kan tillochmed roa sej själv på gräsmattan när jag sitter och lyssnar på musik och sjunger falskt, Han letar upp pinnar 5gånger så stora som han själv och försöker släpa dom till mej, det roar iaf omgivningen som skrattar, medans han själv inte fattar varför den är så tung ^^

Har tejpat hans öron idag oxå, ena örat hade tippat framåt, men nu har han kliat en massa när jag inte såg, så det ser lite roligt ut när det sitter helt på sniskan :P

Nääe nu ska jag sova lite med Bilbo en halv timme skööönt, Hade bra allla .




Visst har han blivit stor och fin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0