Sådan matte...

Sådan matte sådan hund... Hum ja det stämmer..  Bilbo springer runt mej tittar åt ett annat håll, jag likaså. Innan vi vet ordet av Sååå. WHAAAHOOAAAA !! Jag snubblar på honom så han skriker rakt ut, vid ica dessutom..  Hund misshandlare, Folk glor och jag skäms. Stackars Ällsklingen.
Det blir en tidig kväll känner jag, efter att ha kollat klart på Idol så har jag ingenting att göra.. Kanske kika på några ghost whisperer men det verkar som om joakim har paxat tvn. Aja jag får ta en kvällsprommis med Bilbo sen blir det sängen, Som tidigare nämnt veterinären imorn =) Hoppas Hoppas Hoppas Bilbo är snäll.

Ses =)


Kommentarer
Postat av: marie och spencer

Ojdå. valpar är lätt att snubbla över. små och springer alltid runt bena på en. Typisk att det skulle hända utanför ica dessutom :/



Men han är söt! :)

lycka till hos veterinären!

2009-09-17 @ 13:16:16
URL: http://naken.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det är för lätt, tycker synd om honom men han klarade sej undan några skador iaf :)

2009-09-17 @ 14:06:37
Postat av: Anonym

Fördelen med en grand Danois är att man inte snubblar över den...

2009-09-18 @ 07:51:24
Postat av: frida

haha den skulle snubbla över mej istället xD

2009-09-18 @ 08:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0