Plocka,fixa,diska.

Upp och hoppa kl är åtta, lr var den kanske runt halv 9 skit samma. Ut med Bilbo en sväng så han fick kissa av sej lite, Sen blev det frukost och efter det cyklade jag iväg till bankomaten och tog ut pengar till veterinär besöket senare, sist jag var där visste jag inte att han var tvungen att ha med sej kontanter.... Så det blev såå jäätte pinsamt. Men idag är jag förberedd med 280 kr som sprutan kostar. Känner att jag har hunnit med ganska mkt idag, egentligen inte men för mej ^^  Så efter jag hade tagit ut pengar gick jag förbi Meddo, så länge sen men såå sköönt. Efter att jag kommit hem igen plockar jag rätt i köket,hallen och diskar all disk. Nu tar jag det lugnt framför Smallville och läser 100tals bloggar inte riktigt men många iaf ^^ 

Hade bra .


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, din bloggnörd! :P Imorgon ska Kissie vara med på Vakna med The Voice på femman, fast det kanske du redan läst på ngn blogg? ;)

2009-09-17 @ 21:36:53
URL: http://eliisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0