Mitt hååår =(

Och skulle nog låtit bli att färga håret, Resultatet blev: jag kommer inte gå ut, förutom med Bilbo och till affären för att köpa en annan färg. Och då måste jag upp till stan för på vårat ica finns det inte så mkt att välja mellan. ÅÅh va trött jag blir, får inte färga mitt hår så mkt för då trillar det av.
Nu till nått lite roligare, Mys kväll går med Elin och Jennifer, vi sjunger och pratar skit, Plötsligt säger elin Määh kolla, och Jennifer skriker MEN VAD GÖR NI BUHUHU! sen, jaha det var inte min då är det ok hahaha.
Bilbo hade tagit en tugga lr två ifrån Elins Ipod sladd.. Opsi.  Bilbo ser Helt oskyldig ut och tittar åt ett annat håll.

Idag blir det lugnt, som sagt tänker inte ta ett onödigt steg utanför huset med den här hårfärgen =)

hade bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0