just jag ^^

Kanske ska tala om hur det gick hos veterinären, först när vi kommer dit så får jag kölapp nr 4, Kollar mej omkring och ser inte en kotte. Räknas det inte som "fusk" att gå dit flera timmar innan och hämta en lapp i förbyggande syfte??  Det är ju ändå personalen som lämnar ut dom i kassan. Eftersom jag kom 10i 4 för att vara i godtid och få en bra lapp så får jag sitta där till 4 då alla med lappar börja strömma in. Dom flesta är ju ändå vuxna människor väx upp! Nr 3 var en hel kull med kattungar och sina nyblivna ägare, är det inte smartare att uppfödaren går och vaccinerar dom innan hon lämnar bort dom? För dom gick ändå in samtidigt, blir bara onödigt massa folk, kattungarna var ändå 12 veckor så dom lär ju fått hem dom för bara någon dag sen.. :S ne varför lägger jag mej i egentligen..

När kattungarna kommit ut så var det våran tur, Bilbo var hur snäll som helst!!!!!!!!  Han sa inte ett ljud, bara stod där och tittade på mej medans jag höll i honom.
Såå skönt att han är vaccinerad nu, Nu ska han få börja leka med andra hundar =) 

                                     


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin design och header du fixat :)

2009-09-19 @ 01:49:53
URL: http://eliisplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att han inte blev rädd hos veterinären! Tuff kille?

2009-09-19 @ 09:31:21
Postat av: Anonym

Elin: tack så mycket =)



Han är egentligen inte tuff alls:P Dock väldigt trött ^^

2009-09-19 @ 09:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0