Idag ska vi..

Vi vaknade typ halv 10 sovit jätte bra och vi skulle nog kunna fortsätta sova hela dagen känns det som, Bilbo har somnat om nu efter morgonpromenaden och frukosten, Lika bra så han kommer vara jätte pigg och busig när Elin kommer och ska vara hundvakt medans jag cyklar till arbetsförmedligen och går på det där tråkiga mötet som säkert håller på hur länge som helst. Efter att jag har varit där, så ska jag vänta på joakim om jag nu kommer hem före honom. Så ska vi klippa Bilbo, Sen kommer jag och Elin gå till Ica och bli upphämtade av Stina, för att åka ut till Dyltabruk på Kinesträff =) Gud va spännande, men kan tänka mej att Bilbo inte har någon lust alls att hälsa på någon annan hund, men det visar sej Hoppas det iaf skulle vara jätte roligt för honom om han bara vågar.
När vi kommer hem därifrån så ska jag börja stressa, har bjudit hit lite kompisar ikväll :)
Ne nu ska jag gå över till gamla lägenheten och lämna över mina nycklar, vi kanske hörs sen om jag hinner så ska jag berätta hur det gick på kinesträffen :) Hade bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0