Hemma i Örebro

Äntligen är man hemma i Örebro igen, har saknat min pojke <3 Och Bilbo verkar vara nöjd han med, jobbigt att vara på äventyr :) Fast han har stor trivits när vi har varit och hälsat på mormor och morfar iaf, idag när jag lämnade honom där för att jag själv skulle till doktorn, så busade dom, eller iaf Bilbo sprang runt honom och skällde en massa :P Snart kanske han vågar leka med någon hund i nästan samma ålder iaf, eftersom sune är 12 lr något ^^

Nu längtar jag efter att krypa ner i våran stora mjuka säääng, men måste vänta på idol =( dom ska dröja ut så mycket på tiden, börjar inte fören 22:40 igen .. :S
Men men Bilbo ligger och sover, annars hade jag tänkt att ta en promenad i våldtäcktsparken, som jag nu har döpt den istället för golfparken, såå roligt att gå kvällspromenad där nu efter att det varit 2 vålstäcksförsök. usch jag som är så rädd ändå bara för att det är mörkt sen ska nått sånt där hända oxå, det är tur att man har en sån modig hund, eller inte ^^

Ne nu till något roligare, såg på bilddagboken att Elli lagt ut bilder som hon tagit på bilbo, så jag ska lägga upp några söta och roliga =)

Hade så bra allihopa

 














Kommentarer
Postat av: Elin

Läskigt att gå promenader i våldtäcksparken :s

Du får skaffa en stor hund också ;)

2009-09-30 @ 22:15:55
URL: http://eliisplace.blogg.se/
Postat av: Linda

fyfan va muppit... jag kan komma och kastrera den jäveln som försöker ;) mohaha

ps: med en slö och rostig morakniv ^^ och sen skita han i halsen! :p

2009-10-01 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0