Hemma hos mamma

Igår tog jag och Bilbo tåget till mamma i kopparberg, för att hälsa på lite granna. Nu har vi sovit här en natt och det gick väl sådär han var lite orolig tror jag. Fast han har ju sovit här förut och då gick det bra. Iaf igår åke vi ner  till mormor och morfar för dom skulle vara hundvakt åt Bilbo medans jag var ute på marken, När jag kommer tillbaka efter ca 2½ timme så är han och Sune kompisar deras hund alltså. Jätte roligt att se, så ikväll ska jag nog åka dit igen :) och vara kvar, mormor ville lära sej facebook haha .

Så de jag egentligen skulle säga är att jag inte kommer skriva så mycket medan jag är i kopparberg, kommer stanna tills på onsdag. För mamma har bara internet på kvällen typ. Hade bra så länge så får vi se när jag skriver nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad kul att han hittat en kompis :)

2009-09-27 @ 11:12:17
URL: http://eliisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0