heelt slut.

Nu är jag heelt slut, gick upp kl 8, för att sen stå och diska till 9 efter det gick jag ut med Bilbo, sen blev det duschen och frukost. Sen knallade vi iväg till station för att möta upp Emelie och Sandra. Dom kom ungefär 10över 11, och bussen ut till skolan gick 20 över, men den gick 10 min förtidigt, så den missade vi och typ 5 andra, så en "tjej" kvinna ringde runt och kolla varför han hade gjort det, men han nekade. Så efter 1 timme kommer en taxi och hämtar upp oss, grymt pinsamt.
Men väl på skolan går vi upp till matsalen och träffar Henrik Penrik :) var typ 100 år sen. Så vi går ner till hans rum och kollar hur det ser ut, för han hade bytt.  Efter det går vi till stallet, så jag kan skriva min lönelapp så nu är det fixat =) Sen busade jag ochh Bilbo i ridhuset och han fick hälsa på Tysken, det tyckte han var läskigt för han var så stor.
Sen åkte jag och Elli hem till mej, vi gick och handla och började laga mat, kyckling wok fast jag fick göra klart det själv när elli skulle gå och träna. Det blev faktiskt jätte gott skit stolt =)
Och efter det så har vi plockat klart på vinden och balkongen.  puuh va jag skriver nu ska jag glo på tv, hade bra alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0