...

Dagen, Först upp på stan träffade Elin och Jennifer utan för biblioteket. Vi gick och lämnade över Bilbo till joakim som skulle ta hand om honom en stund, tyvärr så kissade han inne på hans jobb .. ojdå.. Men iaf medans Bilbo var där så passade vi på att gå på jobbmässan inte så mycket att välja på men lämnade in en ansökan som kontaktperson, får se om det blir nå av ^^
Efter vi var klara där gick vi och hämtade upp Bilbo igen och traskade iväg till apoteket, jag och Elin gick in medans jennifer fick stå utanför med Bilbo. Efter det satr vi oss på en uteservering och tog en fika och pratade lite skit, Bilbo tyckte det var kallt och la sej under en filt i mitt knä.
Sen när vi hade suttit där en lång stund så gick vi till H&m och Elin köpte nagellack, Sen tror jag allt att jag stoppade Bilbo i cykelkorgen och vi begav oss hemmåt.

Sen råkade jag somna, helt slut.  Nu har vi iaf hämtat allt ur gammla lägenheten så det är klart, förutom vinden och balkongen då :P. Nu blir det kvällspromenix med fisen och sen säääängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0