Ensamma

Nu sitter jag och Bilbo och kollar på Tv, men tråkigt nog så är det inget att kolla på  trött jag blir, skulle bara vilja gå och lägga mej men vill vänta uppe lite till och se om joakim kommer hem snart. Vi skulle ju faktiskt klippa honom idag med det glömdes bort, och jag kom på det försent. Men ska försöka flörta med joakim så vi kan göra det när han kommer hem, vill att han ska vara fin tills imorn =) Men det är ju inte säkert att det blir nått av. Föresten Bilbo var så söt förut, vi var nere i tvättstugan och jag råkade tappa en strumpa utan att jag märkte det, sen kommer bilbo efter och har tagit upp den =) var nog inte för att vara snäll, men det var så gulligt.

Och så har jag fixat en ny header heter det så? Ganska fin iaf =)

Ne nu ska jag ringa joakim och kolla när han har tänkt att komma hem. Sov så gott alla


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin header :) Färgerna blev bra och ni ser jättefina ut ihop :)

2009-09-24 @ 23:35:27
URL: http://eliisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0